تجمع متقاضیان مسکن مهر پرند مقابل نهاد ریاست جمهوری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






به گزارش «پرند پرس»، تجمع کنندگان که حدود ۱۰۰ نفر بودند دست نوشته هایی برگرفته از سخنان امیرالمومنین علی (ع) در مورد عدالت و حمایت از محرومان در دست داشتند.

تجمع کنندگان که خواستار حمایت دولت از آنها هستند همچنین این دست نوشته ها را در دست داشتند که «روحانی، افزایش قیمت چرا؟» و «روحانی، حامی مستضعفین حمایت، حمایت».

تجمع مقابل مجلس - دو

شماری از صاحبان واحدهای مسکن مهر پرند هفته گذشته نیز با تجمع در مقابل مجلس شورای اسلامی به درخواست واریز مجدد وجوهی برای واگذاری واحدهای مسکونی خود اعتراض کردند.

اخیر به متقاضیان مسکن مهر در برخی مناطق همچون پردیس و پرند اعلام شد که سهم آورده آنها برای تکمیل واحدهای مسکن مهر تا ۱۲ میلیون تومان افزایش یافته است.

حامد مظاهریان معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این باره اظهارداشت: دولت یازدهم مسوول افزایش قیمت مسکن نیست و ما در تلاش هستیم تا از طریق ساز و کارهایی به متقاضیان مسکن مهر برای تامین آورده مالی کمک کنیم.
وی با یادآوری افزایش هزینه های ساخت مسکن، خاطرنشان کرد: نمی توان این واقعیت را انکار کرد که افزایش هزینه های ساخت و ساز، سازندگان مسکن مهر را با مشکلات عدیده ای برای اتمام عملیات ساخت مواجه کرده است.





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 412
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : پنج شنبه 2 بهمن 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');